sobota, 6 lipca 2013

Harry ♥♥ Część 3


Przepraszam, że tak w długim odstępie czasowym dodaje, ale miałam małe problemy z komputerem. Mam nadzieje, że wam się spodoba. Miłego czytania xxx


Po drodze do domu wstąpiłaś do sklepu na zakupy.
Była godzina 15.00 postanowiłaś włączyć laptopa aby zobaczyć co się dzieje na świecie i co u chłopaków. Przeczytałaś aktualności ze świata, następnie o chłopakach. Weszłaś na Twitter’a. Pierwsze co rzuciło ci się w oczy to liczba osób która cię obserwowała, wzrosła ona o 369 osób. Byłaś zdziwiona. Zobaczyłaś jakie to osoby… Nie mogłaś uwierzyć w to co zobaczyłaś.. Wśród tych osób był ,, Harry Styles’’ . Weszłaś w zakładkę ,,informacje’’ i zobaczyłaś widomość od Hazzy ,, Śliczny profil. Widać że prawdziwa z Ciebie Directionerka. ‘’ Zaniemówiłaś z wrażenia.  Hazza do ciebie napisał.. Wow.. Po chwili odpisałaś mu ,, Dziękuję, to miło z twojej strony.  Zawsze marzyłam abyś mnie zaobserwował, dzieki tobie to marzenie się spełniło. Dziękuję’’ . Zaobserwowałaś kilka osób odpisałaś na Kilka Twitów i wylogowałaś się. Już miałaś wyłączać laptopa, kiedy zadzwonili twoi rodzice na skype, odebrałaś. Przywiałaś się z rodzicami, odpowiedziałaś im co działo się u ciebie w ostatnim czasie. Gdy powiedziałaś im o pracy byli z ciebie bardzo dumni. Twoja mama powiedziała żebyś zajrzała do bocznej kieszeni w walizce, zaglądasz tam… nie mogłaś w to uwierzyć. Zaczęłaś piszczeć na cały głos, po chwili podziękowałaś rodzicom. Rozmawialiście przez godzinę. Po zakończonej rozmowie wyłączyłaś laptopa.  Usiadłaś na łóżku i włączyłaś TV.  ,,Skakałaś’’ po kanałach, w pewnym momencie zobaczyłaś że na BBC jest wywiad z One Direction. Pogasiłaś obornik i uważnie oglądałaś.. Jak to u nich podczas wywiadu były śmiech i wygłupy. W pewnym momencie wywiadu padło pytanie
Reporter: ,,  Jak wszyscy wiemy Harry i Niall są  singlami. Wiec stąd pytanie. Macie jaką dziewczyną na oku ?? ‘’
- Niall : Nie,  na chwlię obecną nie mam nikogo na oku.
-Louis: Racja, Niall nie, ale Harry !!!! Haroldzie , Może ty się wypowiesz coś na ten temat.
-Harry: LOUIS !!!!!!
Lou: słucham Loczku??- zaśmiał się Lou.
Harry: Zabije cię, ale dopiero  po wywiadzie… heheh.
Lou: Oj Harry, Harry…
Harry:  Okey, wracając do pytania to jest pewna dziewczyna którą mam na oku.
Reporter : Naprawdę ??  Możesz udzielić więcej informacji??
Harry: tak, jasne. A wiec, ma <  kolor twoich oczu > oczy, < kolor twoich włosów > włosy, jest troche niższa ode mnie…  Wiem że lubi naszą muzykę, gdyż miała naszyjnik z napisem ,, Directioner’’ . Jest inteligenta, wrażliwa…
Niall: Czy ty właśnie opisałeś Directionerkę ??
Harry: tak.
Reporter :  Awww.. super.  A możesz nam zdradzić chociaż jak ma na imię.
Harry: Wydaje mi się, że to nie jest możliwe.
Reporter : Rozumiem… Harry, ostatnie pytanie co do wybranki… Jak się poznaliście??
Harry : Spotkaliśmy się na lotnisku. Mała przygoda z Walizką… * uśmiech Hazzy* .
Zayn: To by wyjaśniało twój wpis na TT. –zaśmiał się Zayn
Liam: Ona musi być na prawdę wyjątkowa, skoro się w niej zakochał.
Harry pokiwał twierdząco głową, poczym się zaczerwienił . Ty nie mogłaś uwierzyć w to co usłyszałaś. Zamurowało cię. Chłopcy odpowiedzieli jeszcze na kilka pytań a następnie zaśpiewali piosenkę na zakończenie wywiadu .
Harry: Te Piosenkę dedykuję tej dziewczynie od przygody w walizką… Little Things. Mam nadzieje że to oglądasz i nie jesteś zła na mnie .
Zaczęli śpiewać , tobie popłynął łzy. Po skończeniu wywiadu wyłączyłaś telewizor. Wzięłaś Kąpiel i poszłaś spać, gdyż kolejny dzień. Dzień na który bardzo długo czekałaś. 











Przepraszam za wszystkie błędy jakie się tam pojawiły : ) ;) Następną cześć nie wiem kiedy dodam,gdyż mam kilka spraw związanym z moją przyszła szkołą. Postaram się jak najszybciej.
xxxxx
P.S Chcecie kolejną cześć ???...  Piszcie w komentarzach. Piszcie co myślicie... Liczę  na szczerość



Gdyby ktoś chciał dedykację, proszę o kontakt, a dogadamy się.

Twitter; @darcy97poland

7 komentarzy:

  1. Pisanie dwóch lub więcej znaków interpunkcyjnych odpycha, nie licząc trzech kropek, oczywiście,
    Osobiście imagin mi się podoba, mimo że jest krótka. Z niecierpliwością czekam na następną część.
    Weny życzę. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz napisać kolejna cześć ponieważ to jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aw.w.w.ww.wwww.wwwwwwwwwwwwwwwww............ Wspaniałe... zawsze kiedy czytam twoje imaginy wariuje !!!!!!!!!!! /N

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejną część ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrzebuję kolejnej części od zaraz!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;) dawno nie pisałam komentarzy;( ale to nadrobie, mam pytanie czy można jeszcze liczyć na dedykacje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ;) tak dawno nie pozostawialam tutaj komentarza, obiecuje to nadrobic, mam pytanie : czy istnieje szansa dedykacji na imagin? -@natali17k

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥