sobota, 15 czerwca 2013

Harry ♥♥ część 1


Dedykacja dla @KKISS_YOU_1D . Wiem,że niedługo masz urodziny, więc to jest prezent dla Ciebie ode mnie. Życzę ci aby to co jest napisane poniżej < i co bedzie w dalszych cześciach >żeby się spełniło, życzę spotkania chłopaków, Pójścia na ich koncert i czego sobie jeszcze pragniesz..... mam nadzieje że Ci się spodoba.. Kocham Cię siostro Directionerko ♥♥♥


                                  

                                                                                        *Wakacje*
 

Pierwszy dzień wakacji

 - [t.i], długo jeszcze będziesz spakować bagaż podręczny !? Chyba nie chcesz się spóźnić na samolot ??- powiedziała twoja mama zdenerwowana z dołu.
- Nie, Już schodzę !!!- odpowiedziałaś. Wzięłaś z półki płyte,mp4 i chowałaś do torby.. Ostatni raz spojrzałaś na plakaty z idolami. Uśmiechnęłaś się po czym zamknęłaś drzwi od pokoju i zeszłaś na dół. Pojechałaś na lotnisko. Pożegnałaś się z rodzina i poszłaś na odprawę. Po godzinie byłaś już w samolocie. Usiadłaś wygodnie, wyjęłaś z torby słuchawki i puściłaś swój ulubiony zespól One Direction.  Lecisz do London’u. Będziesz tam całe wakacje. Lecz jeśli znajdziesz pracę to będziesz mogła zostać na stałe. Bardzo się cieszyłaś z tego powodu, a już na myśl o One Direction. Chłopcy dziś wracają do Londonu i będą na  całe wakacje.
Nie byłaś zbytnio nastawiona że spotkasz chłopaków, gdyż byłaś jedną w wielu osób które o tym marzą.
Po 2h lotu wylądowałaś na lotnisko  Heathrow.  Na lotnisku było pełno dziewczyn z różnymi transparentami. Okazało się, że w tym samym czasie co ty wylądowałaś , przylecieli chłopacy. Przeszłaś przez brankę i szłaś w stronę odprawy po swój bagaż, usłyszałaś Piski. Odwróciłaś się twoim oczom ukazało się całe One Direction.  Harry, on przykuł twoją uwagę najbardziej. Podkochiwałaś się w nim.  Czekałaś na walizkę.  Po upływie 10 nim na taśmie ukazała się twoja walizka, szybko wzięłaś ją. Nagle wpadłaś na kogoś, odwróciłaś się i  Zobaczyłaś Harry’ego  Styles’a , przeprosiłaś go. On się tylko uśmiechnął.  Chciał coś powiedzieć <ty również> ,ale chwyciłaś za walizkę i jak najszybciej szłaś w stronę wyjścia. Następnie udałaś się do hotelu gdzie spędzisz całe wakacje. Przez całą drogę do hotelu Miałaś przed oczami Harry’ego i ten jego uśmiech. 15min później byłaś już w hotelu. Po zarejestrowaniu udałaś do wyznaczonego pokoju.  Już chciałaś się rozpakować, gdy zadzwonił telefon. Spojrzałaś na wyświetlacz, zobaczyłaś nieznany numer. Zdziwiłaś się, odebrałaś:
- Haloo, czy rozmawiam z [t.i][t.n] ?? – zapytała osoba, usłyszałaś męski głos.
- Tak, przy telefonie. Z kim rozmaiłam ??- zapytałaś.
- Jestem Harry.  Dzwonie do ciebie, gdyż mam twoją walizkę. wiec jest prawdopodobieństwo że ty masz moją. – powiedział lekko zdenerwowany, jak by cie czego bał.
- Słucham ?? to nie możliwe. Poczekaj chwile sprawdzę – odpowiedziałaś. Wzięłaś walizkę i dokładnie ją obejrzałaś.
- Masz wyczucie, bo właśnie miałam się zacząć rozpakowywać.. hehe… Tak, mam twoją walizkę. Widocznie musimy mieć takie same.- odpowiedziałaś.
- Najwidoczniej tak..hheh...To dobrze, bo już się martwiłem. Czy mógłbym teraz po nią przyjechać ??- zapytał niepewnie.
-Tak żaden problem, zaraz wyśle ci sms’em adres hotelu w którym się znajduje.- odpowiedziałaś.
-  Okey, czekam- powiedział po czym się rozłączył. Wysłałaś mu adres i napisałaś, żeby dał ci znać to zejdziesz na dół z walizką. Na walizce było napisane ,,Harry Styles’’, myślałaś ,że to tylko zbieżność nazwisk. Po 30minutach ktoś zadzwonił do drzwi. Otwierasz drzwi, zobaczyłaś chłopaka z burzą loków, uśmiechem na twarzy i dołeczkach.. to był Harry Styles.
- Hey, Miło cię znowu widzieć  - powiedział Hazza z uśmiechem.
- Mnie równie. Wejdź do środka. – powiedziałaś po czym wszedł i usiedliście na łóżku.
-skąd wiedziałeś w którym pokoju się znajduje?? Tego nie napisałam  w sms’ie ani nie jest na walizce...hehe - Zapytałaś.
- Zapytałem receptionistki, ona mi powiedziała. A swoją droga fajny numer pokoju ,,69’ – odpowiedział i padał ci twoją walizkę. Rozmawialiście jeszcze przez 30 min.
- Miło się rozmawia ale  muszę już iść. Mam nadzieje że się jeszcze kiedyś spotkamy  - zapytał nieśmiało.
- Rozumiem. Też mam taką nadzieje.– rzekłaś i podałaś mu jego walizkę. Harry podziękował po czym cię przytulił i wyszedł
Nie mogłaś uwierzyć że rozmawiałaś z Harry’m. Po 15 minutach ochłonęłaś, rozpakowałaś swoją walizkę następnie poszłaś wziąć prysznic i poszłaś spać.





P>S Chcecie kolejną cześć ???...  Piszcie w komentarzach. Piszcie co myślicie... To moje pierwsze długie opowiadanie... Liczę  na szczerość



Gdyby ktoś chciał dedykację, proszę o kontakt, a dogadamy się.

Twitter; @darcy97poland
 Zapraszam do komentowania ♥♥♥

8 komentarzy:

  1. Ja bym umarła ze szczęścia :D Niesamowity *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy będzie w końcu jakiś o Liam'ie? ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey :) :* :*
    Dziękuję Ci bardzo bardzo bardzo bardzo.... za imagin cz. 1 ♥ ♥ ♥
    Dziękuję Ci bardzo bardzo bardzo bardzo.... za życzenia ♥ ♥ ♥
    Ja Ciebie też Kocham siostro Directionerko ♥ ♥ ♥
    Baaaaaaaaaaaaaaardzoooooooooooo mi się podoba ♥ ♥ ♥
    Jest cudowny, super, świetny, idealny.... ♥ ♥ ♥
    I jak się pewnie domyślałaś: nie mogę doczekać się kolejnej części :D
    Czekam jak na szpilkach :D
    PS Zdjęcie Hazzy *-* Awwwwwwww ♥ ♥ ♥
    @KKISS_YOU_1D ♥ ♥ ♥




    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście że chcemy 2 cześć. to jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawie się zaczyna i chętnie przeczytam następną częśc

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 czesc prosze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały!! Czekam na drugą część !! oby pojawiła się jak najszybciej :D/N

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko pisz 2cz.jak najszybciej :*cuny imagin-@natalia17k

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥