poniedziałek, 27 stycznia 2014

Niall ♥♥♥♥ Część 3

Wow to niesamowite, 12 komentarzy ;) dziękuję. jesteście niesamowicie. Kocham Was ;) ♥♥♥
 Mam nadzieje,że ta część sie wam spodoba...akcja sie pomału rozkręca ;)

 Mam do was mała prośbę... jest na dole pod zdjęciem,mam nadziej że mi pomożecie ;)


 Życzę miłego czytania ;)


Obudziłaś się dosyć wcześnie, gdyż była 9 rano. Chwyciłaś telefon, zauważyłaś ze masz 3 nieodebrane połączenia  od twojej mamy ,oddzwoniłaś.
- hej. Dzwoniłaś do mnie. Przepraszam, że nie odebrałam ale spałam. stało się coś że dzwonisz tak wcześnie rano ?????
- Hej skarbie. Tak dzwoniłam, bo się za tobą stęskniłam. Co u Ciebie ?? jak tam pobyt w Irlandii, Jak tam wczorajszy koncert   One Direction ?? Masz całusy od taty.
- A dziękuję, dobrze. Również ucałuj tatę. W Irlandii jest super, poznałam Dianę, jest receptionistą i moim pośrednikiem na cały wyjazd. świetna dziewczyna, zaprzyjaźniłam się z nią. Koncert jest dziś a nie wczoraj. Nie mogę się już doczekać .
- oohhh, widocznie musiało mi się cos pomylić.
- Przepraszam Cię mamo. Chętnie bym porozmawiała ale musze się szykować bo wiesz ….nie długo idę na koncert  swoich idoli.-powiedziałaś radosnym głosem.
-Jasne córeczką. Odezwij się po koncercie jak ochłoniesz. Uważaj tan na siebie Miłej zabawy kochanie.. papa – powiedziała mama.
- oczywiście… papa. Dziękuję – odpowiedziałaś a następnie się rozłączyłaś.
Radośnie wstałaś z lóżka, podeszłaś do DVD i włączyłaś Płytę Midnight  Memories następnie udałaś się do łazienki w celu porannego prysznica itp. Poczym zjadłaś śniadanie. Zbytnio nie chciało ci się jeść ale musiałaś cos zjeść w końcu nie Chciałaś zemdleć podczas koncertu. Po zjedzeniu posiłku weszłaś na TT i dodałaś tweet : ‘’Tak !!!!! to Już dziś, dziś ide na koncert 1D Nie mogę się doczekać. Za kilka godzin zobaczę ich na żywo. Jestem taka  podekscytowana … CRAZYYY  ‘’ po chwili miałaś 17 RT i kilka komentarzy. Osoby życzyły ci udanego koncertu. Dochodziła godz. 13 zaczęłaś się szykować. Udałaś się do łazienki zrobiłaś lekki naturalny makijaż. Nie lubiłaś się ostro/wyzywająco malować. Stawiałaś na naturalność. Pomalowałaś rzęsy czarnym tuszem a usta błyszczykiem oraz podkład. Następnie udałaś się do pokoju po ubranie które naszykowałaś dzień wcześniej, wróciłaś do łazienki i ubrałaś się w nie. Schowałaś do torebki aparat, płytę ,marker, Błyszczyk i  jeszcze kilka potrzebnych rzeczy. Na zegarze była 13.40 zabrałaś torebkę , założyłaś buty, ostatni raz spojrzałaś w lustro uśmiechają cie i wyszłaś zamykają drzwi. Chwile później byłaś już przy recepcji. Porozmawiałaś z Dianą. W trakcie rozmowy do hotelu przyszedł dość przystojny mężczyzna.
- Witam, pani [T.i] ? – zapytał spoglądają na Ciebie.
- Tak to ja, słucham – powiedziałaś.
- Nazywam się Kevin.  Jestem twoim dzisiejszym kierowcą, zawiozę cie na koncert One Direction. Zapraszam –powiedział.
Oczywiście- pożegnałaś się z Dianą i poszłaś z Kevinem. Po chwili siedziałaś już w aucie jechałaś na koncert…. Po godzinie jazdy byłaś na miejscu.
- proszę to mój numer. Po koncercie zadzwoń a przyjadę po ciebie i odwiozę do hotelu. Jestem tu niedaleko.
-Dobrze, dziękuję.- powiedziałaś następnie udałaś się w stronę wejścia. Weszłaś do areny ukazując ochroniarzowi bilet wstępu. Zajęłaś swoje miejsce tuż przy scenie. Spojrzałaś ma wielką scenę na której za nie długo wystąpi 1D,odwróciłaś się i zauważyłaś, że byłaś prawie sama na arenie, nie licząc kilku directioner w dalszej części areny. Ty byłaś pod samą sceną. Wciąż nie mogłaś w to uwierzyć, wyjęłaś z torebki aparat, zaczęłaś robić zdjęcia. W pewnym momencie podszedł do ciebie ochroniarz.
- Przepraszam panią, ale tutaj nie wolno wchodzić.-powiedział
-  Czekam na koncert. Mam bilet wstępu, mogę panu pokazać- powiedziałaś i pokazałaś bilet.
- Rozumiem, w takim razie przepraszam za kłopot. Życzę udanego koncertu-powiedział a następnie odszedł a ty kontynuowałaś robie zdjęć . Zrobiłaś ostanie zdjęcia areny i schowałaś aparat. Miałaś wrażenie że ktoś ci się przygląda, odwróciłaś się ale nikogo nie było ani z tylu ani na scenie. Wyciągnęłaś telefon i napisałaś na TT ‘’ Nie mogę się doczekać. Mam wrażenie że ktoś mnie obserwuję….  CRAZYYYY  ‘’.  Już miałaś się wylogować gdy dostałaś powiadomienie ,że Niall dodał tweet. Zobaczyłaś ;  ‘’ Witaj Dublin, arena jest cudowna. Cudowny widok. Koncert czas zacząć. Let’s do this ‘’ Uśmiechałaś się, schowałaś telefon do kieszeni. Arena zaczęła się zapełniać. …  Po pewnym czasie już pełna. Atmosfera robiła się gorąca a to dopiero początek…  Nagle światłą gasną….

 



 I jak sie wam podoba ;) ????? 


 Ciąg dalszy nastąpi --------------------------------- >  15 komentarzy i dodam kolejny ;)
   Przepraszam za wszystkie błędy jakie się tam pojawiły : ) 
 Liczę na szczere komentarze ;))Piszcie co myślicie...

Gdyby ktoś chciał dedykację, proszę o kontakt na Twiter'rze, a dogadamy się.Mam do was prośbę ...a mianowicie Please twitter.com/Darcy97poland/ … … … … <--- s="">#
RT, niby nic wielkiego ale mnie uszczęśliwi ;) proszę,z góry dziękuje.

Macie jakieś pytania, zapraszam na aska :  http://ask.fm/Darcy97poland 

Czytasz= komentarz

Pozdrawiam ;) Kocham WAS ;)
 @darcy97poalnd   

9 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na kolejną część !!
    Bardzo mi się podoba, cudowny ! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowjy :D juz nie moge doczekac sie kolejnej czesci :D tylko hak dla mnie trohe za krotko poniewaz wole czytac dluzsze rozdzialy/czesci (nie wiem jak t nazwac) CRAZYYYY @Magdalovefood

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Imagin jest świetny, pododoba mi się, i zakończone w takim momencie *_* Hahaha :)
    Mogłabyś zajrzeć http://mydirectionisyourdirection.blogspot.com/ ? Za komentarz się nie obrażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę dodaj następny !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie długo ;) mam problem z komputerem :((( Przepraszam ;( jak tylko wróci z naprawy to dodam kolejną cześć ;) prosze o odrobine cierpliwości

      Usuń
  6. Boski jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Kpleżanka poleciła i się nie zawiodłam :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥