czwartek, 2 maja 2013

Mini imaginy z chłopcami :)



Dawno nie dodawałam nic na bloga, więc na sam początek mini imaginy z chłopcami .. oczywiście czytacie na własną odpowiedzialność, bo niektore są zboczone! ;D

*siedzisz z Niall’em w parku na ławce* Niall: [T.I] otwórz pizze Ty: Dlaczego ty tego nie zrobisz? Niall: Zrób to .. Ty: *otwierasz* i czytasz na głos Will You Marry Me? 

Ty: *zakładasz swoją ulubioną koszulkę z napisem „ Hug Me”* Liam: *przytula Cię* Ty: Liam, co ty robisz?! Liam: Na twoje koszulce pisze „ hug me ” Ty: *śmiejsz się* głuptas!

*siedzisz na łóżku z Harry’m* Harry: Moje usta są samotne .. Ty: i co w związku z tym? Harry: Mam nadzieję, że dzięki tobie już nie będą Ty: *całujesz go*

*śpisz zmęczona w łóżku* Harry: *wbiega do pokoju* Kochanie, wstawaj wstawaj! Dziś mieliśmy zrobić coś szalonego!

Harry: [T.I] może obejrzymy razem film? Ty: dobrze, jaki? Harry: mój ulubiony film „ To właśnie miłość ‘’ najpierw go obejrzymy, a poźniej zrobimy razem te najciekawsze sceny Ty: Harry, ty zboczuchu!

*podchodzi do ciebie i Louis’a mała fanka* Fanka: dzien dobly! Ci mogę prosić o ałtoglaf? Louis: Tak oczywiście *podpisujecie* Fanka: dziękuje i .. i .. baldzo pasujecie do siebie

*dostajesz jakąś karteczkę na ławkę szkolną* Ty: *czytasz* ” Ja.. ty..łóżko..dziś..u mnie? Harry xx  ” Ty: *spoglądasz na niego* Ok, dziś o 20.00! 

*czytasz książkę* Niall: długo będziesz tak czytać? Ty: A co chciałeś? Niall: *spogląda na ciebie, a później na łóżko* Ty: No dobra, chodź!

Ty: Kocham filmy ze szczesliwym zakończeniem! Zayn: szczęśliwym? Hmm .. sex w łóżku? Ty: *śmiech*

Harry: *nauczyciel* [T.I] pośladki muszą być spięte Ty: *smutna minka* Harry: Eh.. nie martw się przyjdź do mnie po lekcjach i wszystko dokładnie sam ci wytłumaczę *mruga*

Ty: zakochałam się .. Liam: w kim?! Ty: w chłopaku który boi się łyżek i jest bardzo opiekuńczy Liam: *myśli zdenerwowany* to ja! Też cię kocham [T.I]

Louis: Hej [T.I] co robisz? Ty: Rozmyślam .. czy mnie kocha Louis: Kto? Ty: Chłopak który kocha marchewki, chodzi bez skarpetek i kocha paski *przytula cię*

Niall: Zgadnij, jakie jest moje ulubione miejsce? Ty: obok lodówki Niall: Nie, nie, nie masz racji! Moje ulubione miejsce jest łóżko razem z tobą… w nocy!

Ty: Kochasz mnie jeszcze? Zayn: Oczywiście, że tak Ty: udowodnisz mi to? Zayn: *podnosi cię i kładzie na łóżko*: dalej mam udowadniać Ty: Tak panie Malik 

Ktoś: Liam, gdzie jest twoja dziewczyna? Liam: *wskazuje na ciebie palcem* 

Miło będzie gdy zostawicie jakiś miły komentarz!

 

8 komentarzy:

  1. ten pierwszy jest taki suodki!!!! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. One są super *__* Ale najbardziej podoba mi się pierwszy :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są wspaniałe...najlepsze :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są wspaniałe...najlepsze :**

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyno masz talent do tych krotkich imaginow!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe. Zapraszam na mojego bloga.Liczę na opinię. Masz talent.Cudownie.Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Talent to ty masz.Czekam na więcej.Genialnie piszesz.
    Informuj @ComMusia
    Zapraszam na mojego bloga, czekam na opinię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są takie urocze i fajne imaginy super *___*

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥