poniedziałek, 20 maja 2013

Zayn ♥♥



Witam ! Mam nadzieję, że spodoba ci się imagine. Przepraszam że tak długo musiałaś czekać. Nie mogłam wcześniej dodać ze względu na strawy rodzinne i szkole. Życzę miłego czytania i mam nadzieję, że to co napisałam poniżej się spełni.  


Dedykacja dla @gabka17

 
Wracasz po ciężkim dniu do domu. Wzięłaś kąpiel, zjadłaś coś i włączyłaś laptopa i weszłaś na Twittera. Twittujesz z innymi osobami. W pewnym momencie zauważyłaś przybyło ci około 150 followers. Patrzysz jakie to osoby. Nie mogłaś uwierzyć w to co zobaczyłaś, wśród tych osób znalazł się ZAYN MALIK  z ONE DIRECTION. Ucieszyłaś się, od dawna o tym marzyłaś. Napisałaś do niego Twitt z podziękowaniem a następnie wyłączyłaś laptopa i poszłaś spać. Na następny dzień jak codziennie weszłaś na Twitera .Miałaś prywatną wiadomość. Otworzyłaś ją. Była to wiadomość od Zayna, napisał ci ,, Żaden problem . Lubię uszczęśliwiać ludzi a zwłaszcza Directionerki.’’ Odpisałaś ,, Jeszcze raz dziękuję xx . Co u Ciebie słychać ??’’. Nie byłaś zbytnio nastawiona że ci odpisze gdyż byłaś jedną z wielu osób które do niego piszą. Po upływie 20 minut odpisał ,, U mnie dobrze, dziękuję. Miło że pytasz. Inne osoby mnie hetują lub proszą  o FOLLOW innych osob.. o ty nie.. Ty jesteś inna < inna w pozytywnym słowa tego znaczenie ;* > To miłe xx. A co U ciebie ??’’. W duchu się uśmiechałeś i odpisałaś ,, Rozumiem, dziękuję. U mnie bardzo dobrze. Przeprowadzam się do London’u. Nie mogę się już doczekać’’. Od tego momentu zaczęliście pisać ze sobą. Po dłużej znajomości i pisania ze sobą wymieniliście się numerami. Pisaliście ze sobą Już ponad pół roku. W miedzy czasie byłaś już w Anglii w Londonie. Dobrze się wam pisało. Mulat traktował cię jak Koleżankę< Nawet jak przyjaciółkę>. Zayn zaproponował spotkanie. Po dłuższym namyśle zgodziłaś się, chodź trochę się obawiałaś. Umówiliście się że przyjedzie po ciebie o 16.. O ustalonej godzinie Zayn przyjechał od wskazany adres, który mu wcześniej podałaś. Zadzwonił dzwonek do drzwi. Ostatni raz spojrzałaś w lusterko w przedpokoju i otworzyłaś drzwi. Twoim oczom ukazał się Zayn z bukietem róż. Wręczył ci jego czym zaprosiłaś go do środka, żeby nie stał na dworze. Następnie poszłaś włożyć kwiaty do wazon. Nie mogłaś uwierzyć ze mulat jest u ciebie w domu. Chwile później wyszliście z domu i pojechaliście jego autem.
- powiesz mi gdzie jedziemy ??- zapytałaś przerywając niezręczną cieszę.
- Tak. Jedziemy w pewne miejsce gdzie fani nie będą nam przeszkadzać. A chciałbym cię lepiej poznać. chyba rozumiesz ??- odpowiedział.
- Okey, rozumiem.- odparłaś z uśmiechem. Podczas drogi rozmawialiście.
Po upływie 20min dojechaliście na miejsce. Zayn otworzył ci drzwi , abyś mogła wysiąść. Ujrzałaś dom< przypominał wille>
- Wow. Gdzie my właściwie jesteśmy ?? – zapytałaś.
- Witam w moich skromnych progach. Jesteśmy u Mnie pod domem. Zapraszam do środka.- odpowiedział po czym weszliście do środka. Usiadłaś w salonie a Zayn robiła coś do picia i dołączył do ciebie po chwili. Przez  chwile zapanowała niezręczna cisza, ale potem już normalnie rozmawialiście. Rozmawialiście  tak jak byście się znali od lat, dowiedziałaś się wiele ciekawych rzeczy o Zaynie i Życiu zespołu. Nie patrzyłaś na Zayna jak na tego z One Direction, patrzyłaś na niego tak jak na normalnego chłopaka, natomiast on traktował cie jak przyjaciółkę Nie jak fankę <Directionerke> którą poznał na Twitter’ze. W pewnym momencie rozmowy Zayn złapał cie za rękę, spojrzał ci w oczy..
- [T.i] od dłuższego czasu obserwuje twoje wpisy na Twiterz’e przykułaś moją uwagę. .Jesteś niesamowitą osobą. Od dnia w którym, zaczęliśmy pisać ze sobą zauroczyłaś mnie. Nie jesteś mi obojętna, nie jesteś dla mnie fanką <directionerką> jesteś kimś więcej.. Teraz już wiem.. jestem tego pewien… [T.i] Kocham Cię. – powiedział.
- Zayn , też cię kocham- odpowiedziałaś, po czym wasze usta złączyły się z namiętny pocałunku.











Gdyby ktoś chciał dedykację, proszę o kontakt, a dogadamy się.
Twitter; @darcy97poland
 Zapraszam do komentowania ♥♥♥

3 komentarze:

  1. Dziekuje jest wspaniały <3 Nie ma sprawy ,rodzina jest najważniejsza ;D każdy imagin tutaj jest cudowny.<3 @gabka17

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo Zayn ;>
    Nieźle...
    Podoba mi się;D


    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥