poniedziałek, 4 marca 2013

Imagin o Lou ♥

Zapukałaś do drzwi mieszkania Nialla, który od razu Ci je otworzył z wielkim uśmiechem. Dzisiaj to jednak nie był Twój szczęśliwy dzień. Straciłaś pracę, którą tak bardzo kochałaś nie byłaś nawet pewna jak opłacisz czynsz za następny miesiąc. W salonie znajdowali się już wszyscy: Liam, Danielle, Harry, Perrie, Zayn, Louis oraz Twoja ukochana przyjaciółka, która od razu rzuciła się Tobie na szyję, aby chociaż trochę pocieszyć. Usiadłaś koło przyjaciół i od razu wypiłaś duży łyk piwa. Wszyscy byli zszokowani Twoim zachowaniem, ale w pewnym sensie rozumieli Cię, wiedzieli że Lou będzie umiał jakoś na to poradzić.  Postanowili zostawić Was samych, zaczęli przygotowywać kolację. Wasza rozmowa to był jeden wielki krzyk z kuchni do salonu.
- Niech mnie ktoś zaskoczy. Niech mi ktoś powie coś, co mnie kurwa zdziwi, bo zapomniałam jaki jest sens słowa ‘zaskakujące’. - zaśmiałaś się ironicznie. Byłaś już tak pijana, że na nic nie zwracałaś w tym momencie uwagi.
- Kocham Cię. - powiedział pewnie i spokojnie Lou leżący na kanapie wpatrzony cały czas w sufit. Nie drgnął, jedynie czekał na twoja reakcję. Udało mu się, zadziwił Cię tak jak o to prosiłaś. On w jednej chwili wstał i ruszył w stronę wyjścia.
- Lou! Poczekaj. - zawołałaś biegnąc za nim. On odwrócił się i obdarował Ciebie całusem w usta. Ponownie to zrobił! Zaskoczył Ciebie dwukrotnie raz za razem.
- Ja... ja nie wiem co mam powiedzieć. - zaczęłaś się jąkać i czerwienić widząc jak wszyscy znajomi gromadzą się koło was. On jedynie ironicznie parsknął śmieszkiem.
- Chciałaś żeby ktoś Cię zaskoczył więc proszę. - odpowiedział łapiąc jednocześnie za klamkę. Złapałaś rękaw jego bluzy i przytrzymałaś go. Przyjaciele widząc całą sytuację ponownie wycofali się do kuchni siedząc w niej po cichu.
- Poświęćmy jeden dzień, żeby mieć może całe życie. - powiedział nadal trzymając klamkę i mówiąc jakby do drzwi. - Wyjdźmy chociaż raz wreszcie nie jako zwykli przyjaciele. Chce tego [T.I]. Tak cholernie bardzo chciałbym czegoś więcej. - dokończył. A ty wtuliłaś się w jego plecy, a on momentalnie oparł z ulgą głowę o drzwi.
- Dobrze. Zgadzam się. - powiedziałaś uśmiechnięta i pocałowałaś jego kark.


2 komentarze:

  1. Niesamowity imagin. Bardzo mi się podoba.

    http://summer-love-again.blogspot.com/

    Opowiadanie o nastoletniej Julii, która związała się z Zayn'em Malik'iem. Razem z resztą zespołu One Direction przeżywają wiele ciekawych przygód.

    "Zadzwonił budzik. Jak ja nienawidziłam tego dźwięku. Musiałam wstać do szkoły. Myślę, że dam radę wytrzymać jeszcze dwa tygodnie chodząc do niej.Spojrzałam na wyświetlacz telefonu. Pięć wiadomości i trzy nieodebrane połączenia. A od kogo? Od Thomasa. Nadal nie może pogodzić się z tym, że nie jestem nim zainteresowana. Mógł działać gdy byłam w nim zakochana, ale zbliżają się wakacje i pewnie znów zachoruję na letnią miłość."

    Zapraszam do skomentowania i zaobserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww. Kocham! Kocham! Kocham! :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥