wtorek, 5 marca 2013

Mini Imaginy: Harry ❤

*Jest już po północy i właśnie kładziesz się spać* *słyszysz dźwięk smsa*: "Cześć kochanie, wiem, że jest już późno ale chciałem ci tylko powiedzieć, że jesteś dla mnie wszystkim i Cię kocham. Harry, xx.

*Całujesz się z Harrym* *Nagle on odrywa się od Ciebie, spogląda Ci głęboko w oczy i mówi*: Urodziłem się po to, aby powiedzieć Ci, że Cię kocham.

*Jesteś na koncercie One Direction* Harry: Tę piosenkę dedykuję dziewczynie o najpiękniejszym uśmiechu na świecie. Tak, kocham cię [T.I].

Harry: Wiesz, że Cię kocham?
Ty: Wiem, mówiłeś to kilka minut temu.
Harry: A wiesz, że to się nigdy nie zmieni?
Ty: Wiem, mówiłeś to kilka sekund temu.
Harry: A wiesz, że chcę abyś mnie pocałowała?
Ty: Teraz już wiem. *całujesz go*

*spacerujesz z Harrym po ośnieżonym Londynie* Harry: Wyglądasz pięknie. *Bierze cię na ręce i kładzie na śniegu* Ty: Styles co robisz?! Zimno mi! H: Ja to zaraz zmienię! *kładzie się na tobie i zaczyna całować*

*Jesteś z Harrym na zakupach, przymierzasz sukienkę* Ty: I jak? Może być? H: Cudownie wyglądasz! Kupujemy!

Harry: Co powiesz na taki układ: ja, ty, cała noc z filmami? Ty: Bardzo chętnie. *Hazza łapie Cię w talii i całuje*

*Leżysz na łóżku z Harrym* Ty: O czym myślisz? Harry: O Tobie, o Nas, o Twoich ustach... *całuje Cię*

*Śpisz* *Harry skacze na twoje łóżko* H: Kotku, wstawaj! Śnieg spadł. Idziemy na sanki!

Ty: Wiesz, że do wakacji pozostało 114 dni? Harry: Tak, tak. A wiesz, że do naszej rocznicy zostało 36 dni? *Całujesz go, a on słodko „mruczy”*

*Leżysz chora w łóżku. Odwiedza cię Harry.* H: Oh kochanie, zdrowiej!

Ty: Twój głos sprawia, że jest mi lepiej. H: W takim razie może ci coś zaśpiewam? *patrzy na ciebie z troską i śpiewa Ci "Little Things".

*Budzisz się, sprawdzasz skrzynkę* *Masz smsa od Harrego*: „Dzień Dobry Kochanie!”

Harry: Ty + Ja = Sex *patrzysz na niego znad książki* Ty: Coo? H: Oooops, ty+ja=miłość *porusza zabawnie brwiami* *śmiejesz się*

*Harry Cię przytula* Ty: Będziesz mnie pamiętał za kilka lat? Harry: Za kilka lat nadal Cię będę trzymał w ramionach. *Delikatnie zakłada twoje włosy za ucho*

*noc* Harry: Chodź ze mną do ogrodu coś Ci pokażę. *łapie Cię za rękę i prowadzi na taras* H: Widzisz tamtą gwiazdę? *wskazuje palcem* H: Kupiłem ją dla Ciebie i nazwałem twoim imieniem *dziękujesz i wtulasz się w jego ciepły tors*

Ty: Tak bardzo Cię kocham, nawet nie wiem co by było gdyby... Harry: Ciii. Mogę Cię pocałować? *kiwasz nieśmiało głową* *Harry całuje Cię po francusku* H: I o to chodzi kotku! *puszcza Ci oczko*

*Jesteście na spotkaniu z Paulem* Paul: Harry, musisz się ubrać na niebiesko na kolejny koncert. Okey? *Harry ciągle patrzy na Ciebie* H:... P: Harry, ogarnij się! H:... P: Przykro mi [T.I] ale chyba musisz wyjść bo Harry się nie może skupić. *uśmiechasz się i wstajesz z sofy, Harry „przytomnieje”* H: Coo? Nie zostań. Już będę uważał. *Nadal na Ciebie patrzy i się uśmiecha*

*Zasypiasz wtulona w Harrego w swoim łóżku* *Harry delikatnie wstaje, aby Cię nie obudzić* Ty: Kocham Cię, zostań. *chłopak zostaje i mocno Cię przytula*

*Harry przyciąga Cię do siebie i szepcze*: Połóż się obok mnie i nigdzie nie odchodź! *pokazuje swoje cudne dołeczki*

*Jesteś dziewczyną Harrego* Lou: Wasze dziecko będzie piękne.  Hmmm... To ja mam być ojcem chrzestnym! Pamiętajcie!!! *śmiejecie się z Harrym z Lou*

Harry: Mam dla Ciebie niespodziankę. Zamknij oczy i nie podglądaj! *zamykasz* *Harry kładzie coś małego i puchatego na twoich dłoniach* Ty: Harry, dziękuję! Ten kotek jest cudowny. H: Polubił Cię, już mruczy. *całujesz go*

*Jesteś na podpisywaniu płyt 1D* Ty: Hmm, hej Harry. Mógłbyś podpisać mi płytę? *chłopak patrzy na Ciebie, uśmiecha się i podpisuje* Ty: Dzięki. *odchodzisz, patrzysz na autograf, a tam numer telefonu Hazzy*

*Smsujesz  z Harrym* H: „Co robisz?” Ty: ”Myślę o pewnym chłopaku z brązowymi, kręconymi włosami, sexi tyłkiem i nieziemskim uśmiechem” H: „Co?! Kto to?” Ty: „Głuptasie przecież wiesz, że chodzi o Ciebie.” 



Kolejne mini imaginy dodam z Niallem :)

13 komentarzy:

  1. Zrobisz następny o Niallu, proszę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.... ostatnie mnie rozwalił ;D
    czekam na kolejny z pozostałymi chłopakamo

    OdpowiedzUsuń
  3. super..ostatni mnie rozwalił. czekam na kolejne z chłopakami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nominowałam cię do Liebster Awards :D
    szczegóły u mnie na blogu:
    http://you-are-mine-i-am-yours.blogspot.com/2013/03/liebster-awards-2-d.html

    OdpowiedzUsuń
  5. hsjjsdndshdshfgsjf, umarłam! *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. jdsjvcjdsvcjhdvscjvsjvsdjcvhsdjv *.*
    zajebiste !!! KOCHAM TWOJEGO BLOGA ! xx
    zapraszam do siebie ! możesz dodać do obserwujących ... :))

    crazy-and-abnormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog <3
    obserwuję i licze na wzajemność <3
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog zapraszam do nas ;)) mistakeandcake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jiwqfniabfeqekwbfuieb wspaniałe *_* <3 Obserwuję i liczę na rewanż! ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie zapraszam do siebie http://magiauczuciaonedirection.blogspot.com/2013/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahahahah " *Śpisz* *Harry skacze na twoje łóżko* H: Kotku, wstawaj! Śnieg spadł. Idziemy na sanki" - dobre :D :P

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥