niedziela, 10 marca 2013

Liam ♥

Wyszłaś z Niallem roześmiana z domku letniskowego. To wasza ostatnia noc nad morzem. Wszyscy znajomi: Danielle, Eleanor, Perrie, Zayn, Liam, Louis, Harry siedzieli już przy ognisku. Usiadłaś na ławce koło Liama i Dan ponieważ nigdzie indziej nie było już miejsca, Niall sam już musiał usiąść na chłodnawym piasku. Nie było to Tobie zbytnio na rękę siedzieć koło nich, ale wtedy poczułaś jak Horan łapie Twoją dłoń na pocieszenie i puścił oczko. Uśmiechnęłaś się i chodź przez chwilę nie zwracałaś uwagi na roześmianą parę. Wypiliście już bardzo dużo, El już dawno pijana zwinęła się do domku, tak samo Hazz chwiejnym krokiem podążał na plaże ostatni raz zobaczyć morze. Przejęci jego stanem Perrie i Zayn oraz Niall poszli za nim. Louisowi zrobiło się zimno i również zniknął.
- Kochanie, ja już pójdę. Strasznie zaczyna boleć mnie głowa. - powiedziała smutnym głosem Danielle, na co on jedynie pocałował ją w czoło. Dziewczyna pożegnała się z Tobą i ruszyła do środka. Siedzieliście na początku w milczeniu. Było to dziwne, kiedyś się tak nie zachowywaliście. Od kiedy w jego życiu pojawiła się Dan on już nie pytał co tam u Ciebie słychać, nie był jakoś przejęty Twoim życiem. Kiedyś dzwonił codziennie, teraz chyba nie chętnie i jakby z przymusu pytał czy wyjedziesz z nimi na kilka dni nad morze. Wypiliście jeszcze kilka piw w milczeniu, wtedy Niall podbiegł i zrzucił Ciebie z ławki. Wystraszona zaczęłaś krzyczeć, a on się śmiać. Zaczęłaś chłopaka bić dla żartów, a on Cię przytulił. Liam chyba czuł się nieswojo i jedynie powiedział wam dobranoc. Leżeliście z Horanem wtuleni przyglądając się gwiazdą.
- I jak? - zapytał blondyn.
- Najgorsze uczucie? Gdy wiesz, że jemu nie zależy, a wciąż myślisz, że będziecie razem. - powiedziałaś, a łza momentalnie wypłynęła z twojego oka. Niall przytulił Cię tak, że twoja głowa znajdowała się na jego klacie. Wtedy pojawił się znowu Payne, chyba słyszał wszystko. Zerwałaś się i wytarłaś swoje oczy ręką. On spojrzał na Ciebie zmartwiony złapał za rękę i prowadził w stronę plaży. Po pewny czasie stanęliście, ale Liam nadal nie odwracał się do Ciebie. Byłaś pewna, że zaraz powie coś w stylu "Ja ją kocham, jestem szczęśliwy. Bądźmy po prostu przyjaciółmi."
- Dlaczego nie powiedziałaś mi tego wcześniej? - zaczął.
- Czego? - zapytałaś, chodź wiedziałaś o co mu dokładnie chodzi.
- Nie udawaj głupiej. Proszę Cię, miej odwagę. - powiedział poirytowany twoim zachowaniem i odwrócił się. Zobaczyłaś jak pojedyncze łzy spływają po jego policzkach.
- Liam. Ja nie wiem kiedy to się stało. Naprawdę, uwierz mi! -  łzy wypłynęły z Twoich oczu. - Ja... ja coś do Ciebie czuję. I to nie tylko jak do przyjaciela. - dokończyłaś. Wtedy on zbliżył się do Ciebie i już znajdował się kilka milimetrów od Twoich ust, kiedy momentalnie odskoczył.
- Nie mogę jej tego zrobić. - powiedział smutny. Rozumiałaś go, Dan była dla Ciebie jak siostra, kochałaś ją, i jednocześnie nienawidziłaś, gdy widziałaś ich takich szczęśliwych kosztem Twojego cierpienia.
- Pozwól, że zakończę jedną sprawę, aby rozpocząć drugą. - ty jedynie kiwnęłaś głową zgadzając się z nim.
- Kocham Cię. - mruknął po cichu, a Twoje serce zaczęło bić mocniej. - Nigdy nie czułem tego do Danielle, ani do nikogo innego. Jesteś moją przyjaciółką, ale i jednocześnie też kimś wyjątkowym w moim życiu. - dokończył.
*kilka miesięcy później*
Liam rozstał się z Dan, na początku nie umiała tego zrozumieć ani wybaczyć wam takiej zdrady. Ty i Payne zaczęliście się spotykać, aż w końcu zostaliście parą. Jesteście bardzo szczęśliwi, ostatnio nawet polepszają się wasze stosunki z Danielle. Dla was obojga jest bardzo ważna i chcecie, aby była nadal obecna w waszym życiu.


8 komentarzy:

  1. No i oczywiście następny świetny imagin. Właśnie zostałam dziewczyną Liama ale fajnie! Od zawsze się w nim podkochiwałam ( haha).
    PS. Zapraszam do siebie na XXII rozdział : http://stole-my-heart-opowiadanieo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog i na pewno będę tu wpadać często ponieważ jestem directionerką. *.* c:
    obserwuje i liczę na rewanż. ^^
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale fajny blog ! :* I swietne posty . *.* Obserwuje i musze tu wpadac czesciej ! . Zapraszam do mnie i na rewanz :)
    AngelikasWorlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny <3 z niecierpliwością czekam na następne ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowy masz twittera ? Zobaserwuję cię jak mi podasz u mnie nick ;)

    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥