poniedziałek, 18 marca 2013

Mini Imaginy: Louis ♥


1. *Twoje spotkanie z Louisem dobiegło końca, w kieszeni kurtki znajdujesz karteczkę*: "Jeśli będziesz miała kiedyś zły dzień, spójrz tu i pamiętaj: Kocham Cię!"

2. Louis: Wiesz, że na świecie jest ponad 7.085 mld, a ja chcę tylko ciebie?
Ty: Awww. *całujesz go*

3. Lou: Myślę, że nadszedł czas na relaks w jacuzzi! Ty: Zaraz się przebiorę w bikini. L: To nam nie będzie potrzebne! *śmieje się*

4. *Lou w szkole* Nauczyciel: Kiedy powstał świat? L: Kiedy poznałem [T.I] N: Słucham? L: Oh, nic. Pan tego nie zrozumie.

5. *Dostałaś od listonosza list, właśnie go otwierasz i czytasz*: "I love you, Te Quiero, Ti Amo, Te t'aime, Ich lebe dich... *Lou wysłał ci list z jedną treścią "Kocham Cię"  w 25 językach*

6. *siedzisz obok Louisa* Ty: Wiesz, że to już za tydzień Walentynki? Lou: Pieprzyć 14 lutego! Ja cię kocham w każdy miesiąc w roku, w każdy tydzień w miesiącu, w każdy dzień w tygodniu, w każdą godzinę w dniu, w każdą minutę w godzinie, w każdą sekundnę w minucie! *chłopak się uśmiecha i cię całuje*

7. Lou: Kochanie! Zrobiłem listę rzeczy, które chcę dostać w swoim życiu! *podaje ci kartkę* Ty: Ale Lou tu jest tylko jeden punkt. L: Przeczytaj go. Ty: "Chcę tylko [T.I]." Oooo, Lou. *uśmiechasz się z błyskiem w oku* To na co czekasz?

8. *Gotujesz z Louisem spaghetti, zaczynacie się kłócić* Ty: Kurcze, Lou! Nie wchodź mi ciągle pod nogi! L: Ja Ci tylko pomagam! *Harry wchodzi do kuchni i mówi z sarkazmem*: Ale wy się kochacie... L: Tak kocham [T.I] nad życie! *zaczynacie się całować* *w międzyczasie makaron się wam przegotował, a sos przypalił, Harry tylko przewrócił oczami i wyszedł*

9. Lou: Mija rok odkąd się spotykamy. Mam dla Ciebie bransoletkę z 365 brylancikami, każdy symbolizuje jeden wspaniały dzień spędzony z Tobą. *uśmiechasz się i przytulasz chłopaka*

10. *Budzisz się. Przez okno widzisz, że spadł śnieg* *wychodzisz na balkon* *patrzysz w dół, a na twoim podwórku wydeptane jest "I love U", obok stoi uśmiechnięty Louis*

11. *Lou podbiega do Ciebie* L: Ty, ja, wanna, teraz! Ty: Teraz? L: Zdecydowanie teraz! *bierze Cię na ręce*

12. Ty: Miałam koszmar! Śniło mi się, że Cię nigdy nie poznałam... Lou: Nie martw się. Ja Cię znam i ty mnie znasz. Kocham Cię, a teraz możemy iśc dalej spać. *wtulasz się w chłopaka*

13. Lou: Nawet gdyby na świecie było 83271532498586932 mld ludzi ja nadal będę kochał tylko Ciebie i moje marchewki! *śmiejesz się i całujesz chłopaka*

14. Ty: Ale miałam ciężki dzień! Lou: Chodź tu do mnie. Wymasuję Ci plecki. Moje masaże zawsze pomagają! *uśmiecha się zadziornie*

15. Lou: Chcę zrobić sobie z Tobą zdjęcie! Ty: Teraz? Ale ja nie jestem pomalowana... L: Wyglądasz pięknie! *Lou wyciąga aparat i całuje Cię*

16. Ty: Masz piękne fanki. Lou: Jeśli wyglądają tak jak ty to są naprawdę śliczne. *bierze Cię za rękę*

17. *Siedzisz na łóżku z Louisem* Lou: Zamknij oczy! Chcę się przebrać. *zamykasz* *chłopak zamiast się przebierać zaczyna Cię całować*

Dzisiaj przyszła kolej na mini imaginy z Louisem :) 
Mam nadzieję, że się podobają.
Czytasz = Komentujesz
Jeśli możesz napisz w komentarzu numer imagina, który Ci się najbardziej podoba.
Dziękuję! ~Andżelika


9 komentarzy:

  1. Awww ! Jakie slodkie *.* Podoba mi sie : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 hahaha :D Nie no wszytskie sa megaaa :D @gabka17

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje imaginy. Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie.
    http://directionoverload.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 i 17. Jak zamknęłam patrzałki i sobie to wyobraziłam to aż rumieńców dostałam. Hah, jakie to... no.
    A ta animacja jest tak urocza, że nic tylko się rozmaślić nad nią!

    Pozdrawiam, M.

    /our-tumbler-of-tea

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodawajcie czściej takie krótkei :D takie sa najlepsze :D

    ~ Cat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, jaki słodki ten ostatni *u* i gif... MRYMRYMRYMRY *u*

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie *___*
    Czekam na więcej ! <3


    onlyyouharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu amazayn <3
    Ja chcę więcej, więcej, więcej z moją marchewą *-*

    katewithonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałam wszystkie twoje imaginy i są poprostu wspaniałe

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥