niedziela, 3 marca 2013

Mini Imaginy: Zayn ❤

*Dostajesz od Zayna koszulkę "Hug Me"* Zayn: Teraz będę mógł Cię ciągle przytulać!


*Pukanie do drzwi, otwierasz je* Zayn: Zabieram cię na randkę, ubierz się w jakąś sukienkę. *Puszcza Ci oczko* Ty: Ale gdzie idziemy? Z: To niespodzianka. *Przebierasz się i wychodzicie* *Zayn zaprowadził cię do klubu z wolnymi piosenkami* Ty: Tańce? Z: Tak. Będę mógł Cię trzymać w ramionach przez cały wieczór. *Obejmuję Cię w talii i prowadzi na środek parkietu*


*Spotykasz się z Zaynem* Ty: Czemu masz plaster na ręce? Coś się stało? *Chłopak odkleja go* *Pod spodem znajduję się nowy tatuaż z twoimi inicjałami w serduszku* Ty: Ty głupku! *uśmiechasz się i go całujesz*


*Uczysz się z Zaynem chemii* *Chłopak przygryza dolną wargę i patrzy się na Ciebie* Ty: Zayn! Czy ty mnie w ogóle słuchasz?! Z: Oh, przepraszam. Nie mogę się na tym skupić, gdy siedzi obok mnie pewna wspaniała dziewczyna. *pochyla cię i słodko Cię całuje*


*Gracie w butelkę* Ty: Pytanie czy wyzwanie? Zayn: Pytanie. Ty: Kiedy ostatnio płakałeś? Z: Gdy cię nie było przy mnie. *Całuje cię w czubek głowy*


*Budzisz się, Zayn patrzy na Ciebie* Zayn: Chcę Cię całować każdego poranka. Ty: To na co jeszcze czekasz? *Całuję Cię czule, lecz namiętnie*


*Dzwonisz do Zayna* Ty: Tęsknię za Tobą. Kiedy się zobaczymy? Z: Wyjrzyj przez okno. *Wychodzisz na taras, a tam stoi Zayn z bukietem twoich ulubionych kwiatów*


*Siedzisz z Zaynem na łóżku i opowiadacie sobie o swoim dniu, nagle sobie coś przypominasz* Ty: O nie! Jutro mam ważny test z biologi! Nic nie umiem! Pomożesz mi? Zayn: Dla Ciebie wszystko. Co to za rozdział? Anatomia? *Porusza znacząco brwiami*


*Podbiega do Was fanka* Dziewczyna: Mogę Wam zrobić zdjęcie? Proooszę... *Zgadzacie się i robicie z Zaynem głupie miny do obiektywu* Fanka: Dziękuję. Bardzo do siebie pasujecie!


*Siedzisz na TT* *Piszesz: "@ZaynMalik naprawdę bardzo bym chciała z Tobą porozmawiać." *Zayn odpisuje Ci*: "Podaj mi swojego Skypa."


Zayn: Chodź! Kupimy sobie po Tymbarku.
Ty: I jak? Co pisze na Twojej zakrętce?
Z: "Kocham Cię". A na twojej?
Ty: "Ja Ciebie też".
Z: Widzisz... To jest przeznaczenie. *Całuje Cię*


*Żegnasz się z Zaynem, nagle słyszysz, że chłopak coś liczy* Ty: Co tam tak liczysz? Zayn: Ile godzin pozostało do naszego kolejnego spotkania. *Całuje Cię i czule zakłada Twoje włosy za ucho*


*Jesteś na podpisywaniu płyt 1D* Zayn: Hej piękna. Zdradzisz mi swoje imię? *uśmiecha się z nad stolika*


*Siedzisz chora z kubkiem kakao * Zayn: Dasz mi łyka? Ty: Nie, jestem chora. Z: To będziemy chorzy razem. *Bierze i pije z twojej szklanki*


*Jesteś na wieczornym spacerze z Zaynem* Zayn: O spadająca gwiazda. Pomyśl życzenie! *myślisz* Ty: Już. Z: Ja też pomyślałem. *Całuje Cię* Ty: Moje życzenie właśnie się spełniło. Za: Moje też! *Całuje Cię jeszcze raz*


*Leżysz wtulona w Zayna* Zayn: Tak się cieszę, że znalazłem prawdziwą miłość. *Całuję Cię i delikatnie przejeżdża ręką po twoich plecach*


*Masz na jutro przeczytać lekturę* Zayn: Dużo Ci jeszcze zostało? Ty: Mhmm... Z: To ja się pobawię Twoimi włosami! *Chłopak robi Ci "koka".




11 komentarzy:

  1. świetne :) zrobisz takie z Harrym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo taak zrób z Hazzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne <3
    Ale ja bym wolała z Niallem, zrobisz??? Proszee :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaawwwww :3 słodkie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne <3 Poproszę jakieś z Lou *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. oooooo świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Heeeheheheheheh :) ale fajne :) <3 . Zrób jeszcze takie o Zaynie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥