piątek, 8 marca 2013

Mini Imaginy: Niall ♥

Niall: Mogę Ci zdradzić sekret? Ty: Możesz. N: Kocham Cię. Ty: A ja mogę Ci zdradzić sekret? N: Tak. Ty: Zawszę będę Cię kochać. *przytulasz go, a on całuję Cię w nosek*

*siedzisz wtulona w Nialla* N: Moje usta bardzo tęsknią za twoimi ustami. Ty: Musimy coś temu zaradzić. *całujesz go*

*Niall odprowadził cię do domu, żegnasz się z nim i wchodzisz do mieszkania* *2 min później dostajesz smsa od chłopaka*: Tęsknię za tobą. Wyjdź na dwór. Stoję pod twoimi drzwiami.

Niall: Wiesz gdzie jest moje ulubione miejsce?
Ty: W kuchni przy lodówce?
Niall: Nieee... To znaczy też. Ale chodziło mi o to, że moje ulubione miejsce jest przy Tobie. *całuje Cię*

*Jesteś dziewczyną Nialla* Ty: Liam ale masz świetną bluzkę! *Kolejnego dnia widzisz się z Niallem* N: Co sądzisz o mojej nowej bluzce? *Chłopak ma na sobie identyczną koszulkę jak Liam wczoraj*

*Jesteś z Niallem w mieście, wchodzicie do budki fotograficznej* Ty: Chodź zrobimy sobie kilka zdjęć! N: Dla ciebie wszystko kotku! *na pierwszym zdjęciu macie głupie miny* *na drugim zdjęciu całujesz Nialla w policzek* *na trzecim zdjęciu całujecie się namiętnie, zapominając o całym świecie*

Ty: Wiesz, że lubię długo się przytulać? Niall: Chodź tu do mnie, teraz Cię nie wypuszczę z moich ramion do końca życia.

*Siedzisz z Niallem nad jeziorem* Niall: Kocham Cię. Nie mówię Ci to po to aby usłyszeć odpowiedź. Mówię Ci to po to abyś zawsze o tym wiedziała! Ty: Ale ja też Cię kocham i dobrze o tym wiesz głuptasie! *całujecie się wtuleni przy zachodzie słońca*

*Gotujesz dla Nialla spaghetti* *Niall wbiega do kuchni* N:Co tak ładnie pachnie?! *Wskazujesz na kuchenkę* *Niall rozpromienia się i krzyczy*: KOCHAM CIĘ!

*Siedzisz z Niallem przy ognisku* Niall: Mówiłem Ci dzisiaj, że Cię kocham? Ty: Tak, kilka razy. Niall: Ale powiem Ci to jeszcze raz: Kocham Cię! *chłopak wyjmuje gitarę i zaczyna grać „Baby” Justina Biebera*

*Niall jest u Ciebie w domu* Niall: Muszę już iść. Jest już po północy. Ty: Zostań, przytulimy się i będziemy rozmawiać przez całą noc. *chłopak uśmiecha się i wskakuje Ci pod kołdrę*

Niall: Jestem zawsze głodny...
Ty: Przynieść Ci coś do jedzenia?
Niall: głodny... twoich pocałunków.
*całujesz go*
Niall: Hmm, a mogłabyś mi jednak przynieść czekoladę?
*śmiejesz się i idziesz do kuchni*

*Spotykasz się wieczorem z Niallem* Ty: Co ciekawego dziś robiłeś? Niall: Cały dzień myślałem o Tobie piękna. *uśmiecha się*

Niall: Świetnie się bawiłem na naszej pierwszej randce. Teraz pozwól, że Cię odprowadzę. *bierze Cię za rękę i odprowadza do Twojego domu*

*Grasz z Niallem w Scrabble* Ty: No pokaż, jakie tam ułożyłeś słowa? *Niall pokazuje Ci: „Kocham Cię bardziej niż jedzenie”* Ty: Ale jedzenie jest całym Twoim światem! Niall: Ale to ty jesteś dla mnie wszystkim! *przytula Cię*

Ty: Co powiesz na taki układ: Ja, ty, piknik? Niall: Jeśli będzie dużo całowania i jedzenia to bardzo chętnie! Ty: Głupek. *śmiejesz się*

*Masz na sobie koszulkę „I French Boys”* Niall: Wiesz, że w 1/8 jestem francuzem? *całujesz go* Niall: Hmmm, obrazisz się jeśli powiesz Ci, że kłamałem? *śmiejesz się i znów go całujesz*

*Niall patrzy na Twój brzuch* Ty: Czemu mi się tak przyglądasz? N: Bo tam kiedyś będzie nasz dzieciątko. *uśmiecha się z błyskiem w oku*

*Jesteście na plaży, nagle Niall bierze Cię na ręcę i biegnie w stronę wody* Ty: Niall! Puść mnie! N: Tylko wtedy gdy mnie pocałujesz. *całujesz go*

*Jest noc, dostajesz smsa od Nialla*: Nie mogę spać :( *odpisujesz mu*: Ja też nie. *Dostajesz odpowiedź od Nialla*: To przyjdź do mojego pokoju. Razem będzie nam lepiej.

*Siedzisz z Niallem na sofie* *chłopak gra Ci na gitarze* Ty: Uwielbiam jak dla mnie grasz. Niall: Chodź nauczę Cię grać. *uśmiecha się*

*Oglądasz z Niallem film* N: To jest nudne... Wolę się całować! *zaczyna Cię całować*

♥ Czytasz = Komentujesz ♥


17 komentarzy:

  1. To było... brak mi słów *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki <3 cudowne są

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, wszystkie są cudowne <3 Choćby niewiem co się stało, nigdy nie przestań pisać ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaww <3

    Piszecie się na 'One Direction Poland Flash Mob'? :D
    Więcej informacji tutaj: http://www.twitlonger.com/show/l8j5nu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebist6y !! *.*
    czekam na następne !! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnowe,świetne . *_*

    Kocham wasz blog ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww <3 To takie słodkie, że aż moja czekolada wymięka. Poprawiłaś mi humor na dzisiejszy dzień i dzięki Tobie zaczęłam szczerzyć się jak głupia. No po prostu Kocham to! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. takie zawsze powinnaś pisać twoje imaginy są świetne

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, jakie piękne *.*
    kocham twoje imaginyyy ~♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo boże świetne *.*

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo boże świetne *.*

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny!!!uwielbiam twoje imaginy!!! zrobisz dla mnie imagin z Nillem?

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥