niedziela, 24 lutego 2013

Fakty o Niallu

  • Zayn: Chcę tylko abyś się uśmiechał,c zy to jest w porządku? Niall: Tak Zayn, kocham cię.
  • Ulubieńcem siostry Louisa - Daisy, jest Niall i mała ma nawet jego lalkę barbie.
  • Liam: Nie zdaliśmy geografii w szkole. Niall: Ja zdałem. Liam: Zamknij się Niall, pewnie zjadłeś swoją książkę.
  • Niall: Jestem matematycznym geniuszem. Louis: 675 książek + 345 książek, równa się? Niall: Biblioteka! Zadaj mi trudniejsze pytanie Lou!
  • Harry: Jeżeli widzisz, jak ktoś uderza Nialla, po prostu byś zwariował. Liam: Zabiłbym go.
  • Ktoś: Niall to ten słodki. Uważasz że on jest słodki? Zayn: Tak, on jest bardzo słodki.
  • Czujemy, że Niall potrzebuje trochę więcej ochrony od reszty z nas. ~ Zayn
  • Niall powiedział,że nie zaśpiewa niczego na Take Me Home, jeżeli chłopcy nie pozwolą mu zaśpiewać ''ouch'' w Heart Attack.
  • Niall: Chciałbym wziąć moją dziewczynę na romantyczną randkę i śpiewać jej do ucha. Harry: I dalej? Niall: Jesteś za młody by to wiedzieć.
  • Harry: Nasze dziewczyny są śliczne, chciałbym poślubić je wszystkie. Niall: Ja zamierzam poślubić każdą z nich, nawet jeżeli to nielegalne.
  • Jeżeli facet gwiżdże na ciebie, nie odwracaj się, zignoruj go. Jesteś damą, nie psem. ~ Niall
  • One Direction nigdy się nie zmieni ,zawsze będziemy piątką śpiewających idiotów. ~ Niall
  • Za każdym razem, kiedy pojedziemy do innego kraju, robię sobie zdjęcia z fanami i umieszczam jedno na tapecie. ~ Niall
  • Chciałbym randkę z Louisem, ponieważ poszedłbym z nim na pierwszą randkę do parku rozrywki. ~ Niall
  • Chciałbym poznać wszystkich naszych fanów. Możemy tylko widzieć ich ''z dala'', ale my chcielibyśmy poznać ich wszystkich indywidualnie. ~ Niall
  • Zamknąć się ku... wywiad robię. ~ Niall
  • Zayn dał Niallowi zapasowe klucze do jego mieszkania, w razie jakiejś awarii. Gdy nie było Malika, Niall poszedł tam i wyjadł wszystko z lodówki. 
  • Liam: Niall się do wszystkich przytula. To takie małe dziecko, które potrzebuje miłości. Jego przyszła dziewczyna musi się z tym liczyć.
  • Fanka: Niall kocham Cię. Też mnie kochasz? N: Kocham wszystkich! 
          ~ @janeta6969

1 komentarz:

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥