piątek, 15 lutego 2013

Mini Imaginy: Liam


  • *Liam opowiada ci kawał* *Śmiejesz się* Liam: Uwielbiam gdy się uśmiechasz. *całuje Cię.*
  • *Budzisz się, słyszysz, że Liam robi coś w kuchni. Ociągasz się i wstajesz* Liam: Oh [T.I] zepsułaś mi niespodziankę! Robię dla nas śniadanie. Szybko wracaj do łóżka i udawaj, że Cię tu nie było. *Całujesz go i wracasz do sypialni.*
  • Ty: Myślisz o mnie czasem? Liam: Kochanie, myślę o tobie 24 godziny na dobę. A teraz chodź i mnie pocałuj. *Oddajesz na jego ustach czuły pocałunek.*
  • *Oglądasz z Liamem jego ulubiony horror* Ty: Liam, boję się. *Robisz smutną minę* Liam: Oh, chodź tu do mnie. *Chłopak przytula cię* Liam: I jak lepiej? Ty: O tak. Znacznie lepiej. *Uśmiechasz się.*
  • Liam: Kiedy się uśmiechasz moje serce robi BOOM, BOOM, BOOM... *Uśmiechasz się* *Liam Cię przytula i mówi*: Słyszysz? Bije dla Ciebie i dla takich chwil z Tobą.
  • *Rankiem dostajesz sms'a od Liama*: "Śniłaś mi się. To był najpiękniejszy sen w moim życiu. Niestety głupi Tommo musiał mnie obudzić."
  • *Dostajesz 100 czerwonych róż od Liama* *Czytasz liścik:* "Kocham Cię"
  • *Spotykasz się z Liamem dokładnie rok* Liam: Wiesz, że dzisiaj mówię ci 365 raz, że Cię kocham? *Całuje Cię.*
  • Ty: 11.11! Pomyśl życzenie! Liam: Hmm... Umm... Ok, już. Ty: Za późno! Już jest 11.12. Liam: Czyli mnie nie pocałujesz? *Chłopak robi smutną minkę.*
  • *Spacerujesz z Liamem po parku* Ty: Kto pierwszy dotknie tamtego drzewa wygrywa. Przegrany musi spełniać zachcianki wygranego przez cały dzień. Liam: Och, ale ja je mogę spełniać nawet bez tego. Ty: Czyli wygrałam? Liam: Tak. To jakie jest pierwsze zadanie? Ty: Pocałuj mnie. *Chłopak namiętnie Cię całuje* Li: Jesteś moją księżniczką i proszę dawaj mi więcej takich zadań.
  • *Liam patrzy Ci głęboko w oczy i mówi*: Kocham, każdą małą rzecz w Tobie! *Mocno Cię przytula.*
  • *Liam i Zayn grają w Fife* Ty: Li, moge Cię na chwilę zastąpić? Liam: Dobrze. Ja pójdę po coś do picia. *Grasz przeciwko Zaynowi* Ty: Gooool! Liam, wygraliśmy!!! *Liam wybiega z kuchni* Liam: Naprawdę?! Kocham Cię! *Bierze Cię na ręce i kręci Cię*
  • Ty: Lubię czuć Twoją bliskość. *Liam podbiega do Ciebie i mocno Cię przytula* Ty: Ooo. Tak mi dobrze. Liam: Mi również. *całuje Cię w policzek.*
  • Liam: Twoje ciało sprawia, że szaleję! Ty: Coo? Liam: Niee nic. Nic takiego. *Uśmiecha się z błyskiem w oku.*
  • Liam: Wiesz, że moje usta są stworzone aby Cię całować, a ramiona by Cię przytulać? Ty: To na co jeszcze czekasz? *Liam podchodzi do Ciebie, oddaje na twych ustach pocałunek, po czym wtula się w Ciebie.*
  • *Śpisz. Nagle słyszysz pukanie do Twojego pokoju* Ty: Proszę! Liam: Zgubiłem swojego misia *robi smutną minę* Mogę spać z Tobą? *robisz mu miejsce* * Liam kładzie się obok Ciebie, przytula Cię i szepcze*: Kocham Cię!

Yhhhmmm. To moje pierwsze 'Mini Imaginy'.
Mam nadzieję, że mimo to Wam się spodobają






5 komentarzy:

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥