środa, 6 lutego 2013

Zapowiedź Bloga DirectionersImaginy69


Jesteśmy czterema nastolatkami, które połączył ten blog. Mamy nadzieję, że wszystkim spodobają się nasze wpisy. Będziemy dodawać tu imaginy, fakty i cytaty o One Direction.


Żaneta: Jestem z niewielkiej miejscowości. 
             Moimi ulubionymi zajęciami jest jazda na rolkach, łyżwach... 
             Ulubionym zespołem jest One Direction, natomiast ulubiona piosenka to "Kiss You".
             Ulubiony serial to "Pierwsza Miłość", a ulubiona aktorka to Selena Gomez.
             Mój TT: @janeta6969

Andżelika:  Mówienie o sobie jest dość trudne.
                   Myślę, że jeśli miałabym się opisać w 3 słowach powiedziałabym: 
                   marzycielka, przyjaciółka i uśmiechnięta dziewczyna.
                   Tak jak każdy mam wiele marzeń, które z każdym dniem staram się spełniać.
                   W lipcu będę mieć 16 lat.
                   Ulubionych zajęcia: czytanie książek, spotykanie z przyjaciółmi, słuchanie muzyki.
                   Ulubiona zespół: One Direction.
                   Ulubiona piosenka : "Moments".
                   Ulubiony aktor: Johnny Depp.
                   Ulubione seriale: "Rodzinka.pl", "Pretty Little Liars", "Plotkara".
                   Mój TT: @AndzelikaaB

Daria: Mam 15 lat. 
           Uwielbiam się wygłupiać,spotykać z przyjaciółmi.
           Ulubione zajęcia: słuchanie muzyki, ganie na gitarze <ucze się grać>, śpiewanie,  
           taniec.
           Ulubiony zespół: One Direction.
           Ulubiona piosenka: One Direction "She’s not afraid".
           Ulubiona aktora: Selena Gomez.
           Ulubione seriale: ,,Rodzinka.pl’’ ,,Pierwsza Miłość’’.
           Mój TT: @Darcy97poland






6 komentarzy:

  1. Sądząc po opisach, będzie suuper blog! :D
    Powodzenia w pisaniu imaginów i zdobywaniu fanów ♥. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Weny i zapraszam na swoje blogi
    http://everythingyouneedislovebs.blogspot.com/
    http://ifucksharryalldayallnight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dajcie czadu dziewczęta ! Xx

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) jestem pewna że będę stałym gościem na waszym blogu :) @MadziaZachura

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥