środa, 6 lutego 2013

Imaginy ♥

  • Spotykasz Zayna w klubie. On podchodzi do Ciebie obejmuje w talii i szepcze: Wyglądasz seksownie *uśmiecha się*
  • Całujesz Nialla. On przyciąga cię do siebie bliżej i szepcze: Sypialnia. Teraz.
  • Tweetujesz: @NiallOfficial Można zajść w ciąże od patrzenie na zdjęcie?*_* Niall przypadkowo zauważał twój tweet i odpisuje: Nie, ale.. jestem wolny dziś wieczorem.
  • *płaczesz* Zayn: czemu płaczesz, skarbie? Ty: Boję się, że ciebie stracę. Z: Nigdy nie pozwolę ci odejść.
  • *jakiś chłopak zaczyna z tobą flirtować. Louis widzi to i podchodzi do was* Spadaj, ona jest MOJA! 
  • Ty: Lubisz mnie? Zayn: Nie. Ty: To dlaczego ze mną chodzisz? Zayn: bo ciebie kocham i nie mogę bez ciebie żyć.
  • Zayn: Pewnego dnia ktoś będzie nosił moje nazwisko. Ty: Tak wiem, szczęściara. Z: Tak, masz szczęście! *całuje cię*
  • Ustawiasz się do zdjęcia z Harrym, a twoja kumpela je robi* *Hazza podaje jej swój telefon*  Harry: Zrób jeszcze jedno moim telefonem. Ustawie je na tapetę.
  • Ty: Justin Bieber jest taki perfe.. *Liam daje ci zazdrosne spojrzenie* Ty: Miałam na myśli to, że jest miły. Zależy mi tylko na tobie *całujesz go*
  • Jesteś na tym samym letnim obozie co Liam. Jednego wieczoru przy ognisku, gdy jesteście sami, Liam wyznaje Tobie miłość.
  • *Lotnisko. Czekacie na odprawę* Niall: Myślę, że powinniśmy coś zjeść. Ty: Nie, musimy tu czekać, zjemy w samolocie Niall: To chociaż mnie pocałuj. *robisz to*
  • Niall: Zostaniesz na noc? Ty: Co powiedziałeś? Niall: Że odprowadzę cię. Chodźmy. Ty: Zostanę. *Niall uśmiecha się szeroko*


Mam nadzieję, że spodobają się Wam ;) Imaginy należą do  spotkał mnie zaszczyt dodania ich tutaj. Bardzo dziękuje Kochana <3



8 komentarzy:

  1. Tylko ze podalas punkty a kliknac sie nie da

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe, podobają mi się :) Życzę dalszej weny! @maryb96

    OdpowiedzUsuń
  3. JESZCZEJESZCZEJESZCZE! xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo kocham je <333 tylko więcej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebistee ..prosimy o więcej
    @DarciaMakles

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥