sobota, 9 lutego 2013

Imaginy ;3

  • *Niall bierze prysznic* N. krzyczy: Kochanie? Znowu schowałaś wszystkie ręczniki, prawda? *śmiejesz się*: Chodź i weź jeden.
  • Niall: Jestem taki głodny. Mogę Cię zjeść? Ty: Nie, nie możesz. *Niall się uśmiecha złośliwie i łaskoczę Cię*  Ty: Okej, możesz! *całuje Cię*
  • Leżysz na łóżku z zamkniętymi oczami, gdy nagle czujesz rękę wokół pasa. Louis kładzie się na łóżku, blisko ciebie i całuje. ♥
  • Niall: Kochanie? *śmieje się* @patra_official? *Otwierasz oczy i spoglądasz na niego. Niall: Oh wreszcie nie śpisz! *delikatnie cię całuje*
  • Jesteś na lotnisku, nagle słyszysz jak Zayn krzyczy twoje imię, podbiega i przytula cię od tyłu.  Zayn: Hej piękna, brakowało ci mnie?
  • Trzymasz rękę Zayna. On daje ci małego buziaka za uchem, a ty chichoczesz. On: Łaskocze Cię to? *całuje Cię tam raz jeszcze* 
  • *przeglądasz gazetę* Zayn: Co to za artykuł? *śmiejesz się*: O tobie, spójrz na to zdjęcie. *Zayn krzyczy*: Niee! Spójrz na moje włosy! OMG moje włosy!
  • Ty: Jestem brzydka Niall: Jestem w ciąży Ty: Co ?! Niall: Mówimy przecież o rzeczach nie realnych.
  • Niall bierze Twoją rękę i przykłada do swojego serca. Słyszysz jak bije coraz szybciej: Tak właśnie na mnie działasz.
  • Zayn: Kocham cię. Ty: Ja ciebie bardziej. Zayn: Niemożliwe! *całuje cię*
  • *jesteście z Zaynem na spacerze w środku nocy* Z: Żadna z tych gwiazd nie świeci tak jasno, jak ty.
  • *leżycie z Zaynem w objęciach* Ty: Co byłoby, gdybym straciła pamięć? Z: Od nowa nauczyłbym cię miłości. 
  • *Jesteście w restauracji i zauważasz, że Liam używa łyżki. Liam: Próbuję się zmienić. Ty: Nigdy Cię o to nie prosiłam. Liam: Ale chcę. Dla Ciebie *uśmiecha się*
  • Ty: Źle się czuje. *Liam zbliża się i Cię całuje. Usmiecha się i pyta*: Lepiej już? Czy mam to zrobić jeszcze raz?
  • Liam: Mam to dziwne uczucie... Ty: Co się stało? *Liam uśmiecha się*: Chcę Cię pocałować. *wasze usta spotykają się* 
   ~ @janeta6969

4 komentarze:

  1. Awwww, dziękuję ♥! Piękny xox
    .♥♥♥♥♥.ngtmgofm,yasgo, *___________*
    Cudowne imaginki :')!
    @patra_official :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne<3 nie moge sie doczekac kolejnych<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. o boziu, jakie to słodkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwwww jakie słodkie <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥