piątek, 22 lutego 2013

Imagine z Harrym



Poczułaś jego zapach. Wierzyłaś w to cały swoim sercem, że stoi za tobą. W końcu podszedł do ciebie, a jego ręce bawiły się końcówkami włosów.  Po prostu kochał bawić się twoimi włosami. Twoje uczucie i ból znikło, czułaś tylko przy sobie szczęście. Na chwilę wstałaś z łóżka a on od razu spojrzał w twoje piękne błękitne oczy i powiedział jak bardzo Cię kocha i jak bardzo tęskni za tobą, gdy nie może cię przytulić. W tym momencie spadła na ciebie fala przyjemnego ciepła i emocji.  Uśmiechnięta rozglądałaś się po bezchmurnym niebie. Podszedł do ciebie i do twoich włosów włożył malutką stokrotkę, złapał Cię za rękę przygryzając lekko wargę, a ty powoli zamknęłaś oczy.  Przez dłuższy czas nic nie czułaś. Otworzyłaś oczy i zobaczyłaś, że jego blade dłonie są na twoich rękach. Choć nic nie czułaś.
- [ T.I ] od ilu jesteśmy już razem?
- Od 2 lat kochanie. – odpowiedziałaś uśmiechając się.
- Nie. - odpowiedział smutny Harry opuszczając głowę w dół.
- Jak to? – zapytałaś zdziwiona.
- Byliśmy, ale już nie jesteśmy... Ja już nie żyję od roku kochanie. – powiedział ze łzami w oczach.
  Puściłaś jego ręce zakrywając swoje usta, byłaś po prostu zdziwiona.
- Kocham Cię skarbie.
  Uśmiechnął się, a na twoim ramieniu poczułaś czyjś dotyk... Otworzyłaś oczy, które były przepełnione     strachem. Przed tobą stał zmartwiony Niall.
- Chodź [T.I] zbyt długo już tu siedzisz. – powiedział Niall i złapał Cię za rękę, a ty jeszcze przez moment rozglądałaś się. Na dworze było ponuro, a na niebie pełno deszczowych chmur, a trawa była smętno zielona. Spojrzałaś w dół i zobaczyłaś napis „Harry Styles  na zawsze pozostanie w naszych sercach, jako uśmiechnięty i zakochany 19 latek” – Rodzina i przyjaciele.

Mam nadzieję, że się podoba :) ~ @janeta6969

11 komentarzy:

  1. Podoba sie?? Jest doskonały !! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały <33 OMG, taki magiczny, pełen wzruszenia, genialny. Biedny Harry, biedna ta dziewczyna (czyli że ja ;p) [*]
    Naprawdę masz talent, czekam na kolejne.
    Buziaczki xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ty jesteś głupia! Rozpłakałam się przez Ciebie! ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże.. Piękne... Biedna ja :P... Piszcie częściej.... http://opowiadanieonedirection02.blogspot.com/ wejdźcie tu, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaaniały ! <3 Rozpłakałam się ! Czytam go już 4 raz i znowu ryczę za każdym razzem ! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały imagin ! łezka mi się w oku zakręciła ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej ;c
    jakie kochane i smutne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey ! :* Chciałam się zapytać czy mogłabym umieścić ten imagine na moim blogu . Oczywiście napiszę skąd pochodzi . Wiesz bardzo mi się spodobał więc chciałabym go mieć na moim blogu ponieważ jest przepiękny a ja nie umiem pisać takich zajebistych . Jak coś to to mój blog http://onedreamisonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki krótki a ja sie popłakałam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez moge popelnic bledy bo litery mi sie rozwywaja od lez :(

      Usuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥