piątek, 8 lutego 2013

Imaginy :)

  • *dostajesz smsa od swojego byłego chłopaka. Niall bierze twój telefon w ręce i usuwa wiadomość* Ty: co ty robisz ? N: lepiej, by ten idiota trzymał się z dala od tego, co teraz jest moje.
  • Ty: Czy możesz.. *Zayn przygryza wargę*: Tak, mogę kochanie. Podejdź tu i dam ci buziaka.
  • Masz piękny sen, gdy nagle Niall wskakuje na łóżko i krzyczy: Nadszedł czas, aby wstać! a następnie nachyla się i delikatnie Cię całuje.
  • Ty: Niall co ty robisz z tym telefonem teraz? Przestań robić mi zdjęcia kiedy się przebieram! 
  • *Harry chwyta twoją dłoń, jedna łza spływa po jego policzku, szepcze: Nie zostawiaj mnie nigdy, nie mogę bez ciebie żyć.
  • *Niall puka do twoich drzwi z popcornem, filmem na dvd i pizzą. Uśmiecha się słodko i mówi: To będzie w porządku jeśli obejrzymy wieczorem razem film?
  • Niall: Nie wiem gdzie stoimy i o czym myślisz, ale zrobię to o czym ja myślę za każdym razem gdy jestem przy tobie. *całuje cię*
  • Ty: Lodówka jest pusta! Nie ma żadnego jedzenia! *Niall wbiega do kuchni*: CO?! Ty: Żartuję.
  • *Zayn wyskakuje zza rogu i straszy cię* Ty: Zayn! *Louis wyskakuje zza rogu i straszy cię* Ty: Louis przestań! *Zayn uderza go*: Nie strasz jej, Tylko ja mogę to robić.
  • Zayn skupia się na twoich ustach. Wzdycha: Potrzebuję małego pocałunku. Proszę? Tylko jeden? *uśmiecha się figlarnie*
  • *Zayn chwyta cię w talii i nie pozwala odejść. Zayn: Spójrz na mnie. *patrzysz mu w oczy*: Jesteś piękna. słyszysz mnie?
  • Harry szepcze ci do ucha: Czy kiedykolwiek czułaś się niezwykle szczęśliwa? Bo ja się tak czuję, zawsze gdy jestem z tobą.
  • Spotykasz przypadkowo Harrego w Chesire. Ty: Cześć Harry! H: Cześć kochanie. Ty: Mogę cię przytulić? Harry: Nie! Ja chce przytulić CIEBIE!
  • *Harry dąsa się na ciebie* Ty: Co ty robisz? *Harry smutny*: Nie pocałowałaś mnie dzisiaj jeszcze ani razu.
  • Harry spogląda na ciebie, przygryza wargę i uśmiecha się figlarnie. Ty: Co? On automatycznie przestaje się uśmiechać i mówi: Nie, nic.
  • Niall: Mogę Ci zadać pytanie? Ty: Tak. N: Chcesz zostać moją żoną?
         ~ @janeta6969

10 komentarzy:

  1. zajebiste uwielbiam twoje imaginy ♥ mogłabys mi dać follow back ? @paulaaa1997

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm...jak dużo Nialla ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne :) Czekam na kolejne ^^
    Wasza Fanka

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest takie słodkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. GENIALNE, GENIALNE, GENIALNE ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne komentarze. asz się rozmarzyłam.. aww ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne.Masz talent! Pisz częściej imaginy na tt zatem tu też(jakbyś.mogła ;D) *-* *~*

    OdpowiedzUsuń
  8. O Jezu!!! Firmę!!! Czekam na kolejne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu nie ma w ogóle Liama ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaramy sie cos dodac z Liamem w najblizszym czasie :))
      -andzelika

      Usuń

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥