niedziela, 10 lutego 2013

Imaginy :>

  • Niall denerwuje się przed wyjściem na scenę. Ty: Dasz radę, jestem tu cały czas. Niall: Dziękuję, kocham Cię.

  • *dotykasz ust Liama* Ty: Masz najsłodszy uśmiech na świecie... *Liam całuje twoje palce* Liam: uśmiecham się tak tylko przy Tobie.
  •  Louis: Masz klej? Ty: Nie, czemu? Louis: Skleiłbym nas, byśmy zostali razem na zawsze.
  • Louis: Kocham marchewki. Ty: Wiem. Louis: Kocham muzykę. Ty: Wiem. Louis: Kocham Cię. Ty: Wi.. co?
  • Zayn przytula cie i mowi: "W moich marzeniach jesteś moim światem, ale na świecie jesteś moim marzeniem." ♥
  • Harry: Uważaj na siebie! Tęsknie za tobą! Tęsknisz za mną też? Kocham Cię! Ty i Ja będziemy razem na zawsze! Ty: Harry... Hazza: Co? Ty: Uspokój się *śmiejesz się*
  • Harry strasznie Cię denerwuje. Ty: Harry przestań! Harold podchodzi, chwyta twoją dłoń i całuje Cię. Harry: Wyglądasz pięknie kiedy się złościsz *uśmiecha się bezczelnie* 
  • Są walentynki, czujesz się samotna, ponieważ Harry jest w trasie. Nagle ktoś wchodzi do twojego pokoju, zakrywa ci oczy i szepcze: Niespodzianka. *po czym Cię całuje*
  • Niall: Jesteś piękna. *rumienisz się i chowasz twarz w poduszce* N: nie chowaj przede mną swojej pięknej twarzy! *łaskocze cię, po czym delikatnie całuje*
  • *Niall popycha cię na ścianę* Niall: Przepraszam kochanie, jestem taki tylko kiedy jestem przy Tobie. Nie mogę się opanować *całuje cię gorąco*
  • *Uczysz się do egzaminu, a Liam Cię rozprasza. Ty: Liam przestań! Uczę się! Liam: Oh chodź kochanie, wiem, że masz na mnie ochotę *cwaniacki uśmieszek*

  • Chodzisz po domu w koszulce Liama. Liam: Masz moją koszulkę! Ściągnij ją. Ty: Nie *Liam uśmiecha się cwaniacko, podchodzi do Ciebie i zaczyna Cię rozbierać między pocałunkami.* *śmiejesz się* Ty: Ej, ja mam tylko twoją koszulkę.
  • *Wracasz z łazienki w samym ręczniku. Niall chytrze się uśmiecha, podchodząc do ciebie* Niall: Chodź tu kochanie, dam ci trochę przyjemności *przyciska Cię do łóżka i mocno w ciebie wchodzi*

             ~ @janeta6969
     

     

2 komentarze:

Za każdą opinię dziękujemy ♥
Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy nad blogiem ♥